Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бойко, Тетяна | |
dc.contributor.author | Торбіна, Леся | |
dc.contributor.author | Завгородня, Галина | |
dc.date.accessioned | 2021-12-22T20:01:11Z | |
dc.date.available | 2021-12-22T20:01:11Z | |
dc.date.issued | 2021-07 | |
dc.identifier.citation | Бойко Т.О., Торбіна Л.В., Завгородня Г.А. Озеленення загальноосвітніх навчальних закладів та його вплив на формування художнього смаку у школярів. Traektoriâ Nauki = Path of Science. 2021. Vol. 7, No 7. Р. 4001-4007. | ru |
dc.identifier.issn | 2413-9009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7531 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема формування художньо-естетичного смаку у школярів та вплив озеленення пришкільних зелених зон на цей процес. Під час вивчення предметів природничого спрямування у школярів повинні сформуватись поняття про основи краси рослинних об’єктів, про співвідношення індивідуально-особистісної реакції та якості об’єкта. Метою навчання в такому контексті має бути послідовна реалізація гуманістичного принципу – дбайливе ставлення до внутрішнього світу людини, її інтересів і потреб, збагачення її духовного потенціалу. Досягненню цієї мети сприяє впровадження в освітній процес особистісно-орієнтованого підходу, спрямованого на цілісний розвиток особистості школяра. Формування художньо-естетичного смаку дітей є однією з актуальних проблем гармонійного розвитку особистості, успішне вирішення якої поліпшує якість педагогічного процесу у закладів загальної середньої освіти. Почуття й розуміння краси, художньо-естетичний смак не формуються самостійно, їх слід виховувати, послідовно формувати та розвивати. Одне з провідних місць у формуванні естетичного смаку є вивчення декоративних якостей деревних та трав’янистих рослин зелених зон закладів загальної середньої освіти. На їхній базі можуть проводитись як уроки предметів природничого спрямування, так і практичні заняття гуртків. Вдало оформлений зелений простір формує у школярів естетичне сприйняття форми і простору, симетрії та асиметрії, комбінації світла та тіні, фактур та кольору, тобто формування художньо-естетичного смаку. Насадження деревних рослин та квітникові композиції сприяють формуванню поняття про основи краси рослинних об’єктів, про співвідношення індивідуально-особистісної реакції та якості об’єкта. Проведення занять на території зелених зон навчальних закладів компенсують дефіцит спілкування з живою природою, формують художньо-естетичний смак дітей, виховують дбайливе ставлення до навколишнього середовища. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Path of Science | ru |
dc.subject | озеленення та благоустрій; зелені зони закладів загальної середньої освіти; художньо-естетичний смак. | ru |
dc.title | Озеленення загальноосвітніх навчальних закладів та його вплив на формування художнього смаку у школярів | ru |
dc.type | Article | ru |