Репозиторий Dspace

Дидактичні підходи до формування компетенцій у студентів-екологів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ляшенко, Є.В.
dc.contributor.author Біла, Т.А.
dc.contributor.author Охріменко, О.В.
dc.date.accessioned 2020-02-23T14:32:59Z
dc.date.available 2020-02-23T14:32:59Z
dc.date.issued 2019-05
dc.identifier.citation Ляшенко Є. В. Дидактичні підходи до формування компетенцій у студентів-екологів / Є. В. Ляшенко, Т. А. Біла, О. В. Охріменко //Хімія, агрохімія, екологія та освіта: Збірник материалів ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 14-15 травня 2019 року). – Полтава, 2019. – С. 100-104 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/744
dc.description.abstract В роботі окреслені дидактичні принціпи формування компетенцій студентів-екологів, головними з яких є синергетичний, системний і діяльнісний підходи. На цієї основі запропоновані дидактичні критерії для створення змісту дисципліни «Екологічна хімія». ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Полтавська державна аграрна академія ru
dc.subject Кафедра хімії та біології ru
dc.title Дидактичні підходи до формування компетенцій у студентів-екологів ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись