Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Яцула, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-11T16:43:32Z | |
dc.date.available | 2021-12-11T16:43:32Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Яцула Т. В. Теоретичні засади створення суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між викладачем та студентами як основа творчої співпраці. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. 2021. № 6 (344), Ч. ІІ. С.222-227. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7340 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається сутність суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між викладачем та студентами як основа творчої співпраці. Автором доведено що творча співпраця, взаємодія, в основі якої знаходяться суб’єкт-суб’єктні взаємовідносини, спрямована на більш глибоку рефлексію власного світу та його збагачення світом іншої людини. Представлений автором аналіз дає змогу осмислити цінність суб’єкт- суб’єктних взаємодносин для викладача як його спроможність бути значущою особистістю в процесі розвитку майбутнього фахівця. У такому контексті творча співпраця, взаємовідносини викладача зі студентами є ціннісно-смисло-орієнтованою діяльністю, що надає змогу знаходити не тільки сенс взаємодії, а і сенс власного життя. Охарактеризований підхід дає змогу аналізувати творчу співпрацю викладача зі студентами як взаємодію не тільки з позиції суб’єкт- суб’єктної взаємодії, але і з позиції «внутрішньої діалогічності свідомості» викладача під час взаємодії Діалогічність свідомості припускає емпатійне сприйняття особливостей студентів, «глибинне» проникнення у світ людини. В основі суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між викладачем та студентом є діалог. Учасники діалогу знаходяться в стані співмислення. Діалог передбачає: інтерес до суб’єктності людини, бажання знати особливості світосприймання, цінності, установки і надає можливість на основі співпричетності світів викладача і студента інтеріоризувати свої цінності, погляди, позиції у світосприймання студента. Діалог розуміється як цінність творчого саморозвитку його учасників. У процесі діалогу відбувається самореалізація творчої «Я- концепції» як викладача, так і студента. Для викладача важливим є вміння самопрезентувати себе. А це не тільки знання з предмету що викладається, педагогічна майстерність, а і відкритість щодо презентування світу своїх захоплень. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | ЛНУ імені Тараса Шевченка | |
dc.subject | суб’єкт-суб’єктних взаємовідносини | ru |
dc.subject | діалог | |
dc.subject | творча співпраця | |
dc.subject | ціннісно-смисло-орієнтована діяльність | |
dc.subject | subject-subject relationship | |
dc.subject | dialogue | |
dc.subject | creative cooperation | |
dc.subject | value-meaning-oriented activity | |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | |
dc.title | Теоретичні засади створення суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між викладачем та студентами як основа творчої співпраці | ru |
dc.title.alternative | Theoretical Principles of Creating a Subject-Subject Relationship Between Teacher and Students as a Basis for Creative Cooperation | ru |
dc.type | Article | ru |