Репозиторий Dspace

Особливості створення проекту реконструкції та озеленення територій загальноосвітніх навчальних закладів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бойко, Т. О.
dc.contributor.author Дементьєва, О. І. ru
dc.date.accessioned 2020-02-21T20:09:17Z
dc.date.available 2020-02-21T20:09:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бойко Т. О., Дементьєва О.І. Особливості створення проекту реконструкції та озеленення територій загальноствітніх навчальних закладів // Таврійський науковий вісник, №108, 2019, С.207-217. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/731
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості створення проекту реконструкції зелених наса- джень Дніпровської загальноосвітньої школи. Пришкільні зелені насадження є об’єктами для навчальних занять, екскурсій, науково-дослідної роботи; забезпечують краще засвоєн- ня навчального матеріалу з дисциплін природничого напряму. Аналіз сучасного стану зеленої зони дослідженого об’єкта показав, що більшість насаджень школи має задовільний санітарно-гігієнічний стан. Проте насадження гірко- каштана звичайного потребують профілактичних заходів або видалення для збільшення декоративності зеленої зони. Також виявлено недотримання вимог ДСанПіН 5.5.2.008-01 щодо озеленення загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідно, зелена зона потребує реконструкції та благоустрою. З метою дотримання державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСан- ПіН 5.5.2.008-01 запропоновано прибрати із зеленої зони дерева та чагарники, які мають шипи й колючки: гледичію триколючкову, троянди, шипшину, барбарис звичайний. Підбір рослин для цього об’єкта здійснений відповідно до кліматичних і ґрунтових умов території. Крім того, запропоновані дерева та чагарники є досить декоративними в різні періоди року. Для оновлення й покращення зеленої зони Дніпровської загальноосвітньої школи реко- мендували висадити ялівець віргінський Glauca, тую західну сортів ‘Smaragd’, ‘Rheingold’, ‘Danica’, ‘Globosa’, ялівець звичайний ‘Depressa Aurea’ та гарноквітучі чагарники: жа- смін садовий ‘Snezhnaja Burja’, спірея японська ‘Little Princess’ – для створення зеленої огорожі. Згідно з генеральним планом реконструкції території навчального закладу, рекомендо- вано залишити посадки з Acer platanoides L., Tilia parvifolia, Fraxinus excelsior L., Platanus orientalis, Juglans regia L., Thuja occidentalis L., Armeniaca vulgaris L., Syringa vulgaris L., Ribes nigrum L. Для вирішення санітарно-гігієнічних функцій рекомендовано висадити жи- вопліт, для підвищення естетичного вигляду зеленої зони запропоновано розбити рабатки. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ "ХДАУ" ru
dc.subject Кафедра лісового та садово-паркового господарства ru
dc.title Особливості створення проекту реконструкції та озеленення територій загальноосвітніх навчальних закладів ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись