Репозиторий Dspace

СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ І МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кацемір, Яна
dc.date.accessioned 2021-12-05T20:54:44Z
dc.date.available 2021-12-05T20:54:44Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кацемір Я. В. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ І МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ [Електронний ресурс] / Яна Віталіївна Кацемір. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: http://tnv-econom.ksauniv.ks.ua/index.php/journal/article/view/161. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7297
dc.description.abstract У сучасному світі з його все прискореним ритмом життя, значно змінилися і продовжують змінюватися переваги споживачів сфери гостинності. Сучасній людині вже мало просто безпечного даху над головою і елементарного комфорту, їй хочеться нових емоцій, нового досвіду, в результаті яких у неї загострюються почуття краси, історичної пам'яті, усвідомлення себе як члена певного спільноти і т. д. Тому в сучасному просторі гостинності з'являються нові стратегії і бізнес-моделі розвитку та просування готельних брендів, що відповідають бажанням і інтересам лояльних споживачів, і сприяють залученню охоплених сегментів ринку готельних послуг. У статті стверджується, що на сучасному ринку готельних послуг спостерігається взаємопроникнення компонентів різних стратегій. Кожен з учасників даного ринку сьогодні не обмежує себе кордонами традиційного формату готельного бізнесу. ru
dc.language.iso other ru
dc.subject готельний бізнес, гостинність, споживач готельних послуг, ринок готельних послуг, стратегічне планування, маркетинг в управлінні ru
dc.title СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ І МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись