Abstract:
У сучасному світі з його все прискореним ритмом життя, значно змінилися і продовжують змінюватися переваги споживачів сфери гостинності. Сучасній людині вже мало просто безпечного даху над головою і елементарного комфорту, їй хочеться нових емоцій, нового досвіду, в результаті яких у неї загострюються почуття краси, історичної пам'яті, усвідомлення себе як члена певного спільноти і т. д.
Тому в сучасному просторі гостинності з'являються нові стратегії і бізнес-моделі розвитку та просування готельних брендів, що відповідають бажанням і інтересам лояльних споживачів, і сприяють залученню охоплених сегментів ринку готельних послуг.
У статті стверджується, що на сучасному ринку готельних послуг спостерігається взаємопроникнення компонентів різних стратегій. Кожен з учасників даного ринку сьогодні не обмежує себе кордонами традиційного формату готельного бізнесу.