DSpace Repository

Роль, місце та значення digital-маркетингу у системі збуту продукції агровиробниками в умовах пандемії COVID-19

Show simple item record

dc.contributor.author Стукан, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-11-16T16:45:34Z
dc.date.available 2021-11-16T16:45:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Стукан Т.М. РОЛЬ, МІСЦЕ ТА ЗНАЧЕННЯ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ У СИСТЕМІ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ АГРОВИРОБНИКАМИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Причорноморські економічні студії. 2021. Вип. 66 С. 69-75.
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7157
dc.description.abstract У статті розкрито, що веб-середовище для аграрних підприємств під час карантину стало як інноваційний механізм щодо реалізації продукції в той час, коли традиційні канали збуту були закриті для доступу суб’єктів господарювання аграрної галузі. Визначені основні проблеми, з якими довелося зіштовхнутися за останній рік агровиробникам в умовах пандемії COVID-19. Охарактеризовано створення регіональної інтернет-платформа з реалізації продукції аграрного виробництва на прикладі Херсонської області. Згруповано фактори забезпечення функціонування інтернет-платформи «Агроонлайнкомерція» щодо збуту сільськогосподарської продукції аграрними підприємствами. Вивчені переваги впровадження стратегії digital-маркетингу для аграрних суб’єктів господарювання. З’ясовано, що переведення реалізації товарів через веб-середовище дозволить аграрному малому та середньому бізнесу скоротити витрати на звичну реалізацію, через роздрібні та оптові ринки, що у свою чергу дозволить понизити собівартість товару. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій» ru
dc.subject digital-маркетинг ru
dc.subject інтернет-платформа
dc.subject електронна комерція
dc.subject веб-ринок
dc.subject контент-маркетинг
dc.subject таргетинг
dc.subject онлайн продажі
dc.subject Кафедра публічного управління та права
dc.title Роль, місце та значення digital-маркетингу у системі збуту продукції агровиробниками в умовах пандемії COVID-19 ru
dc.title.alternative THE ROLE, PLACE AND SIGNIFICANCE OF DIGITAL-MARKETING IN THE SYSTEM OF SALE OF AGRICULTURAL PRODUCTS IN THE CONDITIONS OF THE COVID-19 PANDEMIC ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account