Abstract:
У статті розкрито, що веб-середовище для аграрних підприємств під час карантину стало як інноваційний механізм щодо реалізації продукції в той час, коли традиційні канали збуту були закриті для доступу суб’єктів господарювання аграрної галузі. Визначені основні проблеми, з якими довелося зіштовхнутися за останній рік агровиробникам в умовах пандемії COVID-19. Охарактеризовано створення регіональної інтернет-платформа з реалізації продукції аграрного виробництва на прикладі Херсонської області. Згруповано фактори забезпечення функціонування інтернет-платформи «Агроонлайнкомерція» щодо збуту сільськогосподарської продукції аграрними підприємствами. Вивчені переваги впровадження стратегії digital-маркетингу для аграрних суб’єктів господарювання. З’ясовано, що переведення реалізації товарів через веб-середовище дозволить аграрному малому та середньому бізнесу скоротити витрати на звичну реалізацію, через роздрібні та оптові ринки, що у свою чергу дозволить понизити собівартість товару.