Короткий опис(реферат):
У статті досліджений закордонний та вітчизняний досвід щодо державної політики формування та просування бренду країни. Виокремлено основні функції, зокрема торговельно-економічних місій, які впливають на формування національного бренду. З’ясовано, що формування та просування бренду України є завданням загальнодержавної ваги, до виконання якого варто залучити, відповідно до своєї компетенції, всі органи виконавчої влади держави. Як засвідчує закордонний досвід національного брендингу, забезпечення формування та просування унікального образу, позитивного міжнародного іміджу для України є важливим засобом захисту й реалізації її національних інтересів, а також підвищення успішності країни в конкурентній боротьбі на міжнародних ринках збуту та надходження інвестицій. Визначено, що державна політика по відношенню до бренду країни має забезпечуючи узгоджені дії органів державної влади та громадських організацій у цьому напрямі на основі використання економічного, інтелектуального й культурного потенціалу українського суспільства. Просування бренду країни відбувається через політичну та культурну сфера; розвиток туристичного потенціалу; приведення національного законодавства у відповідність з європейськими стандартами; діловий та інвестиційний імідж; банківську і грошово-кредитну сфери; активізацію співробітництва зі світовими й регіональними міжнародними організаціями; здійснення заходів у сфері енергетичної політики.