Репозиторий Dspace

Державна політика формування та просування бренду країни: світовий і вітчизняний досвід

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кирилов, Ю. Є.
dc.contributor.author Стукан, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-11-16T12:23:58Z
dc.date.available 2021-11-16T12:23:58Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кирилов Ю.Є., Стукан Т.М. Державна політика формування та просування бренду країни: світовий і вітчизняний досвід. Вісник Національного університету цивільного захисту України. Серія: Державне управління. 2019. Вип. 1 (11). С. 485-502. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7149
dc.description.abstract У статті досліджений закордонний та вітчизняний досвід щодо державної політики формування та просування бренду країни. Виокремлено основні функції, зокрема торговельно-економічних місій, які впливають на формування національного бренду. З’ясовано, що формування та просування бренду України є завданням загальнодержавної ваги, до виконання якого варто залучити, відповідно до своєї компетенції, всі органи виконавчої влади держави. Як засвідчує закордонний досвід національного брендингу, забезпечення формування та просування унікального образу, позитивного міжнародного іміджу для України є важливим засобом захисту й реалізації її національних інтересів, а також підвищення успішності країни в конкурентній боротьбі на міжнародних ринках збуту та надходження інвестицій. Визначено, що державна політика по відношенню до бренду країни має забезпечуючи узгоджені дії органів державної влади та громадських організацій у цьому напрямі на основі використання економічного, інтелектуального й культурного потенціалу українського суспільства. Просування бренду країни відбувається через політичну та культурну сфера; розвиток туристичного потенціалу; приведення національного законодавства у відповідність з європейськими стандартами; діловий та інвестиційний імідж; банківську і грошово-кредитну сфери; активізацію співробітництва зі світовими й регіональними міжнародними організаціями; здійснення заходів у сфері енергетичної політики. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Національний університет цивільного захисту України ru
dc.subject національний брендинг ru
dc.subject бренд країни
dc.subject державна політика
dc.subject імідж
dc.subject Кафедра публічного управління та права
dc.title Державна політика формування та просування бренду країни: світовий і вітчизняний досвід ru
dc.title.alternative STATE POLICY OF FORMATION AND PROMOTION OF THE COUNTRY'S BRAND: WORLD AND DOMESTIC EXPERIENCE ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись