dc.contributor.author |
Бойко, Людмила |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-11T14:51:12Z |
|
dc.date.available |
2021-11-11T14:51:12Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Бойко Л.О. Підприємництво у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Застосування маркетингових технологій управління туристичними підприємствами в умовах сучасного бізнес-середовища: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Херсон, 19 жовтня 2018 року). – Херсон: ХНТУ. – 2018. С.12-14. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7133 |
|
dc.description.abstract |
У сучасних умовах постійно зростає інтерес до індустрії гостинності, зокрема до
готельно-ресторанного бізнесу. Готельно-ресторанний бізнес є важливою складовою сфери послуг, що пов’язаний з господарською діяльністю спеціалізованих підприємств, які пропонують на комерційній основі власні послуги для розміщення та харчування клієнтів. Впровадження передових організаційно-управлінських технологій у готельно-ресторанному бізнесі зумовлює перегляд теоретичних основ діяльності підприємств з метою ефективного їх функціонування. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсон: ХНТУ |
ru |
dc.subject |
підприємництво |
ru |
dc.subject |
готельно-ресторанна сфера |
ru |
dc.title |
Підприємництво у сфері готельно-ресторанного бізнесу |
ru |
dc.type |
Thesis |
ru |