DSpace Repository

Спортивна підготовка учнів ліцею на заняттях з волейболу

Show simple item record

dc.contributor.author Шалар, Олег
dc.contributor.author Гузар, Віктор
dc.contributor.author Решотка, Наталія
dc.date.accessioned 2021-09-23T17:08:24Z
dc.date.available 2021-09-23T17:08:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шалар О.Г., Гузар В.М., Решотка Н.О. Спортивна підготовка учнів ліцею на заняттях з волейболу [Текст] / О.Г. Шалар, В.М. Гузар, Н.О. Решотка // Спортивные игры №1 (11) //Научный журнал. – Харьков: ХГАФК, 2019. – С. 58-66 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6945
dc.description.abstract Волейбол є однією з основних i невід’ємних частин змісту уроків фізичної культури i факультативних занять, фізкультурно-оздоровчих заходів i спортивних розваг в режимі шкільного дня, позакласної роботи з фізичного виховання школярів і учнівської молоді. Важко знайти колектив фізичної культури, у якому не було б волейбольної секції. Правильно організовані заняття з волейболу є хорошим методом всебічного фізичного розвитку школярів, котрі займаються і сприяють рішенню важливих виховних завдань. Мета: удосконалення методики підготовки учнів ліцею на заняттях волейболом. Матеріал методи: дослідження проводилося із учнями Херсонського фізико-технічного ліцею під час вивчення модулю «Волейбол». Навчання та вдосконалення техніки гри у волейбол учнів ліцею відбувалося на академічних заняттях з фізичної культури протягом січня-березня 2018 року. Тривалість кожного заняття – 1 година 20 хвилин. Вивчався та порівнювався рівень технічної підготовленості старшокласників за чотирма тестовими вправами та оцінювалися основи знань з історії та правил гри у волейбол. Результати: встановлено, що змінилися на краще високі показники в передачах м’яча у дівчат (на 25 %) та юнаків (на 8,5 %). Покращення високого рівня відбулось у юнаків (на 13,5 %) та у дівчат (на 12,5 %) в подачах м’яча. Суттєво змінилися показники старшокласників за виконанням нападаючого удару та прийому м’яча знизу. Високі показники покращилися на чверть у дівчат (25 %) і на третину у юнаків (31 % та 31,5 % відповідно). На користь ефективності застосованої методики говорить такий факт, що майже відсутні низькі показники (за виключенням подач м’яча у дівчат -12,5 %). Високі показники знань основ волейболу у дівчат покращилися на відмінну від попередніх на 22,5 %, також покращилися і достатні показники на 33,5 %. Висновки: ефективність даної методики доведена покращенням учнями техніки виконання всіх елементів волейболу. Це можна пов’язати з успішним опануванням старшокласниками певних теоретичних знань з волейболу. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Харківська державна академія фізичної культури ru
dc.subject волейбол ru
dc.subject старшокласники ru
dc.subject технічна підготовленість ru
dc.title Спортивна підготовка учнів ліцею на заняттях з волейболу ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account