Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шалар, Олег | |
dc.contributor.author | Любашенко, Діана | |
dc.contributor.author | Могилевський, Олег | |
dc.contributor.author | Рогачов, Юрій | |
dc.date.accessioned | 2021-09-23T16:36:57Z | |
dc.date.available | 2021-09-23T16:36:57Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Шалар О.Г. Методика проведення уроків волейболу освітньо-рефлекторної спрямованості серед учнів 5-х класів [Текст] / Шалар О.Г., Любашенко Діана, Могилевський О.О., Рогачов Ю.В. // Актуальні проблеми юнацького спорту: зб. статей ХІІІ Всеукр. наук. конф.(27 вересня 2018 р. / уклад.: С.К. Голяка. – Херсон: ХДУ, 2018. – С. 162-169 | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6939 | |
dc.description.abstract | У статті наведена методика організації уроків волейболу освітньо рефлекторної спрямованості серед учнів 5-х класів. У структурній побудові кожного уроку передбачено графа-нагадування для вчителя «Очікувані результати», «Бліц-турнір» (на початку основної частини), «рефлексійна» бесіда (заключна частина). Доведено, що у хлопців Херсонської спеціалізованої ЗОШ №52 показники техніки виконання передачі м’яча двома руками зверху високого рівня на 19% виявилися гіршими, ніж у їх однолітків із Великолепетиської ЗОШ №2. Також більш кращим (на 33%) результати виконання техніки дівчатами цієї школи у порівнянні із своїми однолітками міської школи. Вчитель Великолепетиської школи використовував більш різноманітні вправи з м’ячем, як у парах, так і біля стінки, застосовуючи диференційний підхід | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Херсонський державний університет | ru |
dc.subject | уроки | ru |
dc.subject | волейбол | ru |
dc.subject | методика | ru |
dc.title | ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ВОЛЕЙБОЛУ ОСВІТНЬО РЕФЛЕКТОРНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СЕРЕД УЧНІВ 5-Х КЛАСІВ | ru |
dc.type | Article | ru |