Abstract:
У статті наведена методика організації уроків волейболу освітньо рефлекторної спрямованості серед учнів 5-х класів. У структурній побудові кожного уроку
передбачено графа-нагадування для вчителя «Очікувані результати», «Бліц-турнір» (на
початку основної частини), «рефлексійна» бесіда (заключна частина). Доведено, що у
хлопців Херсонської спеціалізованої ЗОШ №52 показники техніки виконання передачі м’яча
двома руками зверху високого рівня на 19% виявилися гіршими, ніж у їх однолітків із
Великолепетиської ЗОШ №2. Також більш кращим (на 33%) результати виконання техніки
дівчатами цієї школи у порівнянні із своїми однолітками міської школи. Вчитель
Великолепетиської школи використовував більш різноманітні вправи з м’ячем, як у парах,
так і біля стінки, застосовуючи диференційний підхід