Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шалар, Олег | |
dc.contributor.author | Еделев, Олександр | |
dc.contributor.author | Верхогляд, Дарина | |
dc.date.accessioned | 2021-09-20T13:28:45Z | |
dc.date.available | 2021-09-20T13:28:45Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Шалар О.Г. Вплив авторитету тренера на спортивну діяльність веслярів-академістів [Текст] / О.Г. Шалар, О.С. Еделев, Д. Верхогляд // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Випуск 118. Том 1. Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. – Чернігів, 2014. – С.108-111. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6895 | |
dc.description.abstract | Проведено дослідження по оцінці психолого-педагогічній компетентності тренеріввеслярів, педагогічному спілкуванню зі спортсменами та вплив авторитету тренера на спортивну діяльність спортсменів-академістів. В дослідженні приймало участь четверо тренерів з академічного веслування з Херсону та четверо тренерів зі збірної команди України, які були різні за віком, кваліфікацією та робочим стажем і група спортсменів-академістів майстрів спорту та майстрів міжнародного класу, які займаються під їхнім керівництвом. Встановлено, що тренери більш за все віддані своїй справі, завжди зацікавлені у вирішенні своєї роботи як найкраще, по-справжньому захоплені своєю справою, орієнтуються на ділове співробітництво, можливість відстоювати свою думку в інтересах справи. Виявлено, що у деяких херсонських тренерів спільним недоліком у їхній викладацькій та тренувальній діяльності є зупинка саморозвитку, що значно впливає на результати спортсменів | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Чернігівський національний педагогічний університет | ru |
dc.subject | спортивна діяльність | ru |
dc.subject | стиль керівництва | ru |
dc.subject | вольовий самоконтроль | ru |
dc.title | ВПЛИВ АВТОРИТЕТУ ТРЕНЕРА НА СПОРТИВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕСЛЯРІВ-АКАДЕМІСТІВ | ru |
dc.type | Article | ru |