Abstract:
Проведено дослідження по оцінці психолого-педагогічній компетентності тренеріввеслярів, педагогічному спілкуванню зі спортсменами та вплив авторитету тренера на
спортивну діяльність спортсменів-академістів. В дослідженні приймало участь четверо
тренерів з академічного веслування з Херсону та четверо тренерів зі збірної команди
України, які були різні за віком, кваліфікацією та робочим стажем і група спортсменів-академістів майстрів спорту та майстрів міжнародного класу, які займаються під їхнім
керівництвом. Встановлено, що тренери більш за все віддані своїй справі, завжди
зацікавлені у вирішенні своєї роботи як найкраще, по-справжньому захоплені своєю
справою, орієнтуються на ділове співробітництво, можливість відстоювати свою думку в
інтересах справи. Виявлено, що у деяких херсонських тренерів спільним недоліком у їхній
викладацькій та тренувальній діяльності є зупинка саморозвитку, що значно впливає на
результати спортсменів