dc.contributor.author |
Шалар, Олег |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-17T19:23:54Z |
|
dc.date.available |
2021-09-17T19:23:54Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Шалар О.Г. Традиції вітчизняної освіти в поєднанні з системою ECTS на факультеті фізичного виховання та спорту [Текст] / О.Г. Шалар // Теорія та методика фізичного виховання. – 2007.- №6.- С.3-7. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6879 |
|
dc.description.abstract |
Реформування державної системи вищої освіти і приєднання до Болонського процесу має відбуватися
із урахуванням здобутків вітчизняної освіти: фундаментальності, гуманізації, системності і дієвості виховного
процесу. Організація навчання студентів факультету фізичного виховання за змістовними модулями (2—3 в семестрі) — це опанування дисципліни за лекційним, семінарським, самостійним та підсумковим модулями |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Теорія та методика фізичного виховання |
ru |
dc.subject |
змістовний модуль |
ru |
dc.subject |
умови навчання |
ru |
dc.subject |
якість знань |
ru |
dc.title |
ТРАДИЦІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ В ПОЄДНАННІ З СИСТЕМОЮ ECTS НА ФАКУЛЬТЕТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |