Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шалар, Олег | |
dc.date.accessioned | 2021-09-17T19:23:54Z | |
dc.date.available | 2021-09-17T19:23:54Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Шалар О.Г. Традиції вітчизняної освіти в поєднанні з системою ECTS на факультеті фізичного виховання та спорту [Текст] / О.Г. Шалар // Теорія та методика фізичного виховання. – 2007.- №6.- С.3-7. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6879 | |
dc.description.abstract | Реформування державної системи вищої освіти і приєднання до Болонського процесу має відбуватися із урахуванням здобутків вітчизняної освіти: фундаментальності, гуманізації, системності і дієвості виховного процесу. Організація навчання студентів факультету фізичного виховання за змістовними модулями (2—3 в семестрі) — це опанування дисципліни за лекційним, семінарським, самостійним та підсумковим модулями | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Теорія та методика фізичного виховання | ru |
dc.subject | змістовний модуль | ru |
dc.subject | умови навчання | ru |
dc.subject | якість знань | ru |
dc.title | ТРАДИЦІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ В ПОЄДНАННІ З СИСТЕМОЮ ECTS НА ФАКУЛЬТЕТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ | ru |
dc.type | Article | ru |