dc.contributor.author |
Шалар, Олег |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-14T19:46:05Z |
|
dc.date.available |
2021-09-14T19:46:05Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.citation |
Шалар О.Г. Ефективний шлях поліпшення рухової активності підлітків – процесуально-діяльнісний етап самостійних занять фізичними вправами [Текст] / О.Г. Шалар // Теорія та методика фізичного виховання.- 2003.- №4.- С.6-12. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6867 |
|
dc.description.abstract |
Характер цільової, змістовної та процесуальної діяльності підлітків визнвчався індивідуальним консультуванням, що забезпечувало особистісно орієнтовану підготовку школярів. Міжособистісна взаємодія викладача з підлітком набувала природної, невимушеної форми. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Теорія та методика фізичного виховання |
ru |
dc.subject |
фізична культура |
ru |
dc.subject |
рухова активність |
ru |
dc.subject |
самостійні заняття |
ru |
dc.title |
ЕФЕКТИВНИЙ ШЛЯХ ПОЛІПШЕННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ПІДЛІТКІВ — ПРОЦЕСУАЛЬНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ЕТАП САМОСТІЙНИХ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНИМИ ВПРАВАМИ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |