Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шалар, Олег | |
dc.date.accessioned | 2021-09-14T19:46:05Z | |
dc.date.available | 2021-09-14T19:46:05Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.citation | Шалар О.Г. Ефективний шлях поліпшення рухової активності підлітків – процесуально-діяльнісний етап самостійних занять фізичними вправами [Текст] / О.Г. Шалар // Теорія та методика фізичного виховання.- 2003.- №4.- С.6-12. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6867 | |
dc.description.abstract | Характер цільової, змістовної та процесуальної діяльності підлітків визнвчався індивідуальним консультуванням, що забезпечувало особистісно орієнтовану підготовку школярів. Міжособистісна взаємодія викладача з підлітком набувала природної, невимушеної форми. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Теорія та методика фізичного виховання | ru |
dc.subject | фізична культура | ru |
dc.subject | рухова активність | ru |
dc.subject | самостійні заняття | ru |
dc.title | ЕФЕКТИВНИЙ ШЛЯХ ПОЛІПШЕННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ ПІДЛІТКІВ — ПРОЦЕСУАЛЬНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ЕТАП САМОСТІЙНИХ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНИМИ ВПРАВАМИ | ru |
dc.type | Article | ru |