DSpace Repository

Інноваційні форми туристичного продукту в готельному бізнесі

Show simple item record

dc.contributor.author Бойко, Вікторія
dc.contributor.author Драгота, Ірина
dc.date.accessioned 2021-06-28T18:33:27Z
dc.date.available 2021-06-28T18:33:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бойко В.О., Драгота І.П. Інноваційні форми туристичного продукту в готельному бізнесі. Abstracts of III International Scientific and Practical Conference on E-Learning and Education. (February 2 – 5, 2021). Lisbon, Portugal, 2021. Р.47-50. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6694
dc.description.abstract Сучасний туризм та готельна індустрія широко розповсюджені динамічні галузі, які суттєво впливають на економічний розвиток кожної країни, в період кризи COVID-19 понесли великі фінансові втрати [1]. Першу половину 2020 р. український готельний ринок проводжав без особливого жалю. Відсутність ділових туристів, зменшення наполовину заповнюваності готелів майже у всіх сегментах, зниження середнього чеку стали основними проблемами для готельєрів. Незважаючи на певний консерватизм у готельному та туристичному бізнесі всім довелося швидко адаптуватися до мінливих обставин та фіксувати провідні тенденції, створювати нові ідеї та переформатовувати бізнес. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Lisbon, Portugal ru
dc.subject туристичний продукт ru
dc.subject готельний бізнес ru
dc.subject глемпінг ru
dc.title Інноваційні форми туристичного продукту в готельному бізнесі ru
dc.type Thesis ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account