Аннотации:
Стратегічне управління інноваційною діяльністю сільськогосподарських
підприємств спрямовується на пошук та реалізацію інноваційних проєктів, які забезпечать стабільний і прибутковий розвиток суб’єкта господарювання в довгостроковій перспективі. Виконуючи цю функцію,
менеджери аграрних підприємства повинні створити власну інноваційну стратегію, яка дасть змогу пристосуватися до змінних зовнішніх
умов, та визначити вдалий час для її реалізації. Вибір найдієвішої інноваційної стратегії залежить від базової стратегії підприємства, його
поточного стану та конкурентного середовища, тобто від сукупності
внутрішніх і зовнішніх умов. У статті зазначається, що в Україні розпочався новий етап розвитку сільського господарства, який характеризується збільшення обсягів використання інноваційних технологій.
Встановлено, що ефективними для аграріїв є інноваційні платформи,
які працюють у сфері big data такі продукти як: БАЙЕР БІЗНЕС ПЛЮС,
AGRIANALYTICA, SAATBAU PROFIT MANAGER тощо.