DSpace Repository

НавчальнІ екскурсіЇ на підприємство як засіб первинної професійної професіоналізації особистості

Show simple item record

dc.contributor.author Варнавська, Інна
dc.date.accessioned 2021-06-17T17:28:28Z
dc.date.available 2021-06-17T17:28:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6556
dc.description.abstract У статті розглядається роль навчальних екскурсій на підприємства у процесі навчання економічних спеціальностей, оскільки на сучасному розвитку освіти профорієнтаційний складник роботи науково-педагогічних кадрів постав як найважливіший складник освітньо-виховної роботи освітньої організації та навчального процесу загалом. Тривалий і систематичний вплив на здобувачів може здійснюватися за допомогою сім’ї, шляхом залучення співробітників підприємств і професійних навчальних закладів, які кваліфіковано ознайомлюють здобувачів із різними видами трудової діяльності, надають допомогу в оволодінні вибраною професією. Під професійною орієнтацією ми маємо на увазі систему заходів із надання допомоги у професійному самовизначенні людини, яка вибирає професію, що виступає як об’єктом, так і суб’єктом цього процесу. У статті визначено мету і завдання профорієнтаційної роботи, діапазон цілей досить широкий: від найбільш віддаленої (прийняття остаточного усвідомленого рішення про професійний вибір) до найближчої мети (наприклад, ознайомитися зі змістом праці з вибраної професії, відвідати факультатив із метою професійного самовизначення тощо). Звернена увага на те, що завдяки екскурсіям здобувачі дізнаються про роботу старшого фахівця банку і пробують виконати деякі його професійні функції: вивчення робочого місця старшого фахівця, виконання деяких його функцій у навчальних цілях у майбутньому може допомогти школярам визначитися в подальшому професійному навчанні та виборі професії. У висновках відзначено, що екскурсії виступають істотними умовами профорієнтаційної роботи. Різноманітність застосовуваних методів дозволяє розкрити зміст професійної діяльності в різних галузях виробництва, забезпечити зустріч з представниками різних професій, познайомитися з умовами праці. Великі можливості екскурсії і в активізації пізнавальної діяльності школярів. Зокрема, це можливість розкрити економічний зміст конкретної професії, значення цієї професії і для суспільства, і для людини. ru
dc.description.sponsorship Article considers the role of educational excursions to enterprises in the process of teaching economic specialties, since at the modern development of education, the career guidance component of the work of scientific and pedagogical personnel has become the most important component of the educational work of an educational organization and the educational process as a whole. Long-term and systematic influence on applicants can be carried out with the help of the family, by attracting employees of enterprises and professional educational institutions who professionally acquaint applicants with various types of work, provide the assistance in mastering the chosen profession. By professional orientation, we mean a system of measures to assist in professional self-determination, which chooses a profession that acts as both an object and a subject of this process. The article defines the goals and objectives of Career Guidance work, the range of goals is quite wide: from the most distant (making a final informed decision on professional choice) to the nearest goal (for example, to get acquainted with the content of work in the chosen profession, to attend an elective course for professional self-determination, etc.). Attention is drawn to the fact that thanks to excursions, applicants learn about the work of a senior specialist of the bank and try to perform some of its professional functions: studying the workplace of a senior specialist, performing some of its functions for educational purposes in the future can help students decide on further professional training and choosing a profession. In conclusion, it is noted that excursions are essential conditions for Career Guidance work. The variety of methods used allows us to reveal the content of professional activities in various industries, provide a meeting with representatives of various professions, and get acquainted with working conditions. Great opportunities for excursions and in activating the cognitive activity of schoolchildren. In particular, it is an opportunity to reveal the economic content of a particular profession, the significance of this profession for both society and the individual. ru
dc.publisher Габітус. Науковий журнал. Випуск 23. Видавничий дім «Гельветика» ru
dc.subject Кафедра професійної освіти ru
dc.subject навчальна екскурсія ru
dc.subject соціологія ru
dc.subject професіоналізація особистості ru
dc.subject педагогіка ru
dc.subject професійна освіта ru
dc.subject економічна освіта ru
dc.subject професійна діяльність ru
dc.title НавчальнІ екскурсіЇ на підприємство як засіб первинної професійної професіоналізації особистості ru
dc.title.alternative EDUCATIONAL EXCURSIONS TO THE ENTERPRISE AS A MEANS OF PRIMARY PROFESSIONALIZATION OF PERSONALITY ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account