Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яцула, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2021-06-12T17:19:25Z | |
dc.date.available | 2021-06-12T17:19:25Z | |
dc.date.issued | 2020-10-07 | |
dc.identifier.citation | URL: https://sci-conf.com.ua/i-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiyascience- and-education-problems-prospects-and-innovations-7-9-oktyabrya-2020- goda-kioto-yaponiya-arhiv/ | ru |
dc.identifier.issn | 978-4-9783419-5-2 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6415 | |
dc.description.abstract | Серед чинників, що впливають на якість життєдіяльності молоді важливе значення має її дозвілля. Дозвіллєва діяльність може не тільки розвивати особистість, а й руйнувати її. Важливим фактором вибору змісту, форм вільного часу є ставлення людини до нього як цінності буття. Особливостями дозвілля на сучасному етапі є соціальна й матеріально- фінансова диференціація серед населення, що веде до появи груп, яким недоступні цілі галузі культури масового характеру (кіно, театр, концерти популярних артистів, новинки літератури). І це призводить до відходу цих груп що соціально у неорганізоване спілкування, яке може мати соціально небезпечний характер. Соціокультурні ознаки дозвіллєвої діяльності молоді є орієнтирами для розробки теоретичних і методичних основ підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до організації дозвілля з певних позицій: актуалізація ролі дозвілля як соціокультурного середовища життєдіяльності молоді, як системи впливу на формування особистості; урахування субкультури молодіжного дозвілля, його стереотипних ознак; відповідність мети та завдань взаємодії вчителя, викладача з молоддю у сфері дозвілля гуманістичній, особистісно орієнтованій концепції розвитку особистості; опертя у процесуальному контексті на інноваційні компоненти: зміст, форми, методи, засоби та ін. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | SCIENCE AND EDUCATION: PROBLEMS, PROSPECTS AND INNOVATIONS | ru |
dc.relation.ispartofseries | 1st;73 | |
dc.subject | дозвілля молоді; спосіб життя; розвиток особистості; дозвіллєва індустрія; зміст, форми організації дозвілля молоді | ru |
dc.title | ДОЗВІЛЛЯ МОЛОДІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА | ru |
dc.type | Article | ru |