Репозиторий Dspace

Теоретичні основи осмислення сутності взаємодії вчителя зі школярами

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Яцула, Т. В.
dc.date.accessioned 2021-06-12T17:08:38Z
dc.date.available 2021-06-12T17:08:38Z
dc.date.issued 2020-04-28
dc.identifier.citation Яцула Т. В. Теоретичні основи осмислення сутності взаємодії вчителя зі школярами. Abstracts of the 9th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom. 2020. Pp. 1167-1175. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6413
dc.description.abstract У статті автор розглядає взаємодію вчителя зі школярами як особистісний рівень спілкування. Особистісна взаємодія подається як смисложиттєве усвідомлення педагогічної діяльності. Для вчителя важливим є об’єктивне сприйняття життя зростаючої дитини (умов її буття, інтересів, цінностей, установок і т.д.), бажання допомогти їй у збагненні цінностей життя, знаходженні його змісту. Визначаючи особистісну взаємодію вчителя зі зростаючою дитиною як центральну категорію педагогічної діяльності, автор стверджує важливість «заглиблення» в суб’єктність учителя й суб’єктність дитини, поєднання точок дотику для розгортання особистісної взаємодії. Саме життя дитини, його пізнання надає можливість стикатися з почуттями й емоціями, цінностями і перевагами тощо «реальної» дитини та допомагати їй в особистісному зростанні (робити вибори, самовизначатися, особистісно розкриватися і т.д.). ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua” ru
dc.subject спілкування ru
dc.subject особистісна взаємодія
dc.subject педагогічна діяльність
dc.subject суб’єктність учителя
dc.subject суб’єктність дитини
dc.subject Кафедра професійної освіти
dc.title Теоретичні основи осмислення сутності взаємодії вчителя зі школярами ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись