Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Яцула, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-06-12T17:08:38Z | |
dc.date.available | 2021-06-12T17:08:38Z | |
dc.date.issued | 2020-04-28 | |
dc.identifier.citation | Яцула Т. В. Теоретичні основи осмислення сутності взаємодії вчителя зі школярами. Abstracts of the 9th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. Liverpool, United Kingdom. 2020. Pp. 1167-1175. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6413 | |
dc.description.abstract | У статті автор розглядає взаємодію вчителя зі школярами як особистісний рівень спілкування. Особистісна взаємодія подається як смисложиттєве усвідомлення педагогічної діяльності. Для вчителя важливим є об’єктивне сприйняття життя зростаючої дитини (умов її буття, інтересів, цінностей, установок і т.д.), бажання допомогти їй у збагненні цінностей життя, знаходженні його змісту. Визначаючи особистісну взаємодію вчителя зі зростаючою дитиною як центральну категорію педагогічної діяльності, автор стверджує важливість «заглиблення» в суб’єктність учителя й суб’єктність дитини, поєднання точок дотику для розгортання особистісної взаємодії. Саме життя дитини, його пізнання надає можливість стикатися з почуттями й емоціями, цінностями і перевагами тощо «реальної» дитини та допомагати їй в особистісному зростанні (робити вибори, самовизначатися, особистісно розкриватися і т.д.). | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua” | ru |
dc.subject | спілкування | ru |
dc.subject | особистісна взаємодія | |
dc.subject | педагогічна діяльність | |
dc.subject | суб’єктність учителя | |
dc.subject | суб’єктність дитини | |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | |
dc.title | Теоретичні основи осмислення сутності взаємодії вчителя зі школярами | ru |
dc.type | Article | ru |