DSpace Repository

Розвиток діяльності аграрного підприємства на основі активізації його маркетингових зусиль

Show simple item record

dc.contributor.author Боліла, Світлана Юріївна
dc.contributor.author Кириченко, Наталя Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-05-29T08:11:21Z
dc.date.available 2021-05-29T08:11:21Z
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.citation Боліла С. Ю., Кириченко Н. В. Розвиток діяльності аграрного підприємства на основі активізації його маркетингових зусиль. Ефективна економіка. 2021. № 5. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8903 (дата звернення: 31.05.2021). DOI: 10.32702/2307-2105-2021.5.93
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6136
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність активізації маркетингових зусиль малого аграрного підприємства для розвитку його діяльності на регіональному ринку сільськогосподарської продукції. Зазначено, з огляду на особливості споживчого попиту в аграрній сфері, його сезонний характер й складність прогнозу, що товаровиробнику необхідно мати інструментарій, який дозволить знизити ризики виробництва та збуту сільськогосподарської продукції. Наголошено, що на сьогодні не доречно повністю передавати контроль над реалізацією посереднику. Зазначено, що аграрний товаровиробник повинен в умовах загострення конкуренції сам обійматися питаннями маркетингового забезпечення своєї діяльності, для того щоб впливати на прибутковість свого бізнесу. Здійснено аналіз стану ресурсів маркетингового потенціалу на прикладі підприємства аграрної галузі, що є типовим для Херсонської області. Визначено рівень використання сукупного потенціалу маркетингових ресурсів й маркетингових зусиль та виявлені їх недоліки та слабкі місця. Зазначено необхідність покращення маркетингового кадрового та інформаційного забезпечення маркетингової діяльності аграрного товаровиробника шляхом переходу від інструментального маркетингу до більш сучасної управлінської та стратегічної концепції побудови його системи маркетингу для отримання довготривалих конкурентних переваг на аграрному ринку в українських реаліях. Наголошено, що стратегічне управління аграрного підприємства необхідно здійснювати на засадах комплексу маркетингу, виходячи зі стратегічної мети – збільшення обсягів збуту та прибутковості діяльності та досягаючи конкурентних цілей, таких, як збільшення частки ринку підприємства, активізація маркетингових зусиль, модернізація виробничого процесу, покращення якості сільськогосподарської продукції, формування та підтримка іміджу підприємства та продукції, збільшення рівня використання маркетингового потенціалу, збільшення рівня конкурентоспроможності товарів. Окреслено шляхи більш ефективного використання маркетингових ресурсів та зусиль підприємства для підвищення конкурентоспроможності та досягнення його стратегічної мети на регіональному аграрному ринку. Зазначено необхідність впровадження в маркетингову діяльності аграрного підприємства новітніх технологій та інструментів цифрового маркетингу. ru
dc.description.abstract The article substantiates the necessity of activation a marketing efforts of a small agricultural enterprise for the development of its activity in the regional market of agricultural products. It proves that taking into account the peculiarities of consumer demand in the agrarian sector, its seasonal nature and complexity of forecasting, the producer must possess the tools to reduce the risks of production and sales of agricultural products. The study points out that today it is inexpedient to completely transfer the control over sales to the intermediary. It is grounded that the agricultural producer in the conditions of aggravation of competition should highlight the issues of marketing support of activity in order to influence the profitability of business. The analysis of resources of marketing potential on the example of agrarian sector is typical for Kherson region. The level of use of the general potential of marketing resources and marketing efforts has been determined and their imperfections and weaknesses have been revealed. There are has been grounded necessity of improving the marketing, personnel and information support of the marketing activity of agricultural commodity producers by means of transition from instrumental marketing to more modern administrative and strategic concept of building its marketing system for getting long-term competitive advantages on the agrarian market in the conditions of Ukrainian reality . It is marked, that the strategic management of the agricultural enterprise should be based on the complex of marketing, based on the strategic goal - increase of the sales volume and profitability and achievement of the competitive aims, such as increase of the market share, activization of the marketing efforts, modernization a production process, improvement a quality of the agricultural products, the formation and maintenance of the image of the enterprise and products, increasing the level of use of marketing potential, increasing the level of competitiveness of goods. The ways of more effective use of marketing resources and efforts of the enterprise for increasing the competitiveness and achieving strategic goals in the regional agricultural market have been determined. The necessity of introducing the most modern technologies and tools of digital marketing in the marketing activities of agricultural enterprises has been indicated.
dc.publisher Дніпровський державний аграрно-економічний університет ru
dc.subject аграрний ринок ru
dc.subject мале аграрне підприємство ru
dc.subject маркетинговий потенціал
dc.subject маркетингові ресурси
dc.subject маркетингові зусилля
dc.subject маркетингові заходи
dc.subject цифровий маркетинг
dc.subject agricultural market
dc.subject small agricultural enterprise
dc.subject marketing potential
dc.subject marketing resources
dc.subject marketing efforts
dc.subject marketing activities
dc.subject digital marketing
dc.subject Кафедра менеджменту та інформаційних технологій
dc.title Розвиток діяльності аграрного підприємства на основі активізації його маркетингових зусиль ru
dc.title.alternative Development of agricultural enterprise activity on the basis of activation its marketing efforts ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account