Репозиторий Dspace

Маркетингові дослідження регіонального флористичного ринку як орієнтир для прийняття рішень щодо розвитку квіткового бізнесу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Боліла, Світлана Юріївна
dc.contributor.author Кириченко, Наталя Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-05-18T12:24:41Z
dc.date.available 2021-05-18T12:24:41Z
dc.date.issued 2021-04
dc.identifier.citation Боліла С. Ю., Кириченко Н. В. Маркетингові дослідження регіонального флористичного ринку як орієнтир для прийняття рішень щодо розвитку квіткового бізнесу. Ефективна економіка. 2021. № 4. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8804
dc.identifier.other DOI: 10.32702/2307-2105-2021.4.95
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6113
dc.description.abstract У статті обґрунтовано використання маркетингових досліджень як інструмента для прийняття рішень виробниками квіткової продукції на місцевому флористичному ринку. Здійснено аналіз стану квіткового ринку в українських реаліях та на локальному рівні й виявлено його перспективність, зважаючи на наявність потреби клієнтів в даній продукції та послугах флористів. Досліджено профіль цільового споживача, його уподобання та визначено фактори, що мають вплив на здійснення покупки. Виявлено, що в місцевих умовах відсутня тенденція спрямованості на розмаїття квіткового асортименту та квіткових композицій. Встановлено, що лише в поодиноких магазинах квіткова продукція розроблена в оформленні, що відрізняється від типового, до того ж рівень його унікальності невисокий, хоча запит клієнтів на оригінальну продукцію існує. Зазначено, що виробники квіткової продукції можуть отримати переваги в конкуренції саме за рахунок ексклюзивності конструкції квіткової композиції, кращої професійності в наданні послуг, брендингових технологій, побудові добрих взаємин з клієнтами та більш обміркованої розумної ціни, за якою товар пропонується покупцю. Зважаючи на наявність попиту на квіткову продукцію доведено, що квітковий бізнес на локальному ринку має хороші можливості розвитку завдяки застосуванню сучасних інструментів маркетингової підтримки, в тому числі з використанням он-лайн технологій. ru
dc.publisher Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр` ru
dc.subject флористичний ринок ru
dc.subject маркетингові дослідження ru
dc.subject уподобання споживачів
dc.subject профіль споживача
dc.subject квіткова продукція
dc.subject floristic market
dc.subject marketing research
dc.subject consumer preferences
dc.subject consumer profile
dc.subject flower products
dc.subject Кафедра менеджменту та інформаційних технологій
dc.title Маркетингові дослідження регіонального флористичного ринку як орієнтир для прийняття рішень щодо розвитку квіткового бізнесу ru
dc.title.alternative Marketing research of the regional florist market as a guideline for decision making on the development of the flower business ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись