00 DSpace/Manakin Repository

Aerodynamics of the turbulent flow around a multi-element airfoil in cruse configuration and in takeoff and landing configuration

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Redchyts, D.
dc.contributor.author Gourjii, A.
dc.contributor.author Moiseienko, S.
dc.contributor.author Bilousova, Т.
dc.date.accessioned 2021-04-30T11:18:40Z
dc.date.available 2021-04-30T11:18:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Redchyts D. Aerodynamics of the turbulent flow around a multi-element airfoil in cruse configuration and in takeoff and landing configuration / D. Redchyts, A. Gourjii, S. Moiseienko, T. Bilousova // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 5(7). - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_5(7)__5. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6057
dc.description.abstract Для чисельного моделювання аеродинамiки багатоелементного профiлю застосовуються осередненi за Рейнольдсом рiвняння Нав’є-Стокса нестисливого середовища, замкнутi однопараметричною диференцiальною моделлю турбулентностi Spalart-Allmaras. Система вихiдних рiвнянь записувалася щодо довiльної криволiнiйної системи координат. Узгодження полiв тиску i швидкостi здiйснювалося за допомогою методу штучної стисливостi, модифiкованого для розрахунку нестацiонарних задач. Інтегрування системи вихiдних рiвнянь проводилося чисельно з використанням методу контрольного об'єму. Для конвективних потокiв використовувалася протипотокова апроксимацiя Rogers-Kwak, заснована на схемi Roe третього порядку точностi. У моделях турбулентностi для апроксимацiї конвективних складових застосовувалася схема TVD з обмежувачем потокiв ISNAS третього порядку. Представленi результати розрахунку турбулентного обтiкання багатоелементного профiлю в широкому дiапазонi кутiв атаки. У результатi проведених дослiджень виконано аналiз поля течiї навколо багатоелементного профiлю, коефiцiєнтiв тиску, пiднiмальної сили та сили лобового опору. Видiлено фiзичнi особливостi структури течiї при обтiканнi багатоелементного профiлю 30P30N. У дослiджуваному дiапазонi кутiв атаки обтiкання профiлю у злiтно-посадковiй конфiгурацiї носить стацiонарний характер за винятком областей, де вiдрив потоку вiдбувається з гострих кромок, таких як внутрiшня частина передкрилка i область в хвостовiй частинi основного профiлю. Усерединi цих областей виникають рециркуляцiйнi течiї. Зi збiльшенням кута атаки розмiри вiдривний зони на внутрiшнiй поверхнi передкрилка зменшуються, а в хвостовiй частинi основного профiлю залишаються майже незмiнними. На верхнiй поверхнi основного профiлю формується струмiнь повiтря внаслiдок прискорення потоку мiж передкрилком i передньою кромкою основного профiлю. Наявнiсть зазору мiж основним профiлем i закрилком призводить до iнтерференцiї струменевих течiй на верхнiй поверхнi закрилка. Показано, що злiтно-посадкова конфiгурацiя володiє вищими значеннями коефiцiєнта пiдйомної сили, нiж крейсерська конфiгурацiя, особливо на великих кутах атаки. Результати розрахункiв задовiльно погоджуються з даними iнших авторiв ru
dc.language.iso en ru
dc.publisher PC TECHNOLOGY CENTER, Украинский государственный университет железнодорожного транспорта ru
dc.subject рiвняння Нав’є-Стокса ru
dc.subject модель турбулентностi Spalart-Allmaras ru
dc.subject багатоелементний профiль30P30N ru
dc.subject чисельне моделювання ru
dc.subject Кафедра менеджменту та інформаційних технологій
dc.title Aerodynamics of the turbulent flow around a multi-element airfoil in cruse configuration and in takeoff and landing configuration ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу