Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Redchyts, D. | |
dc.contributor.author | Gourjii, A. | |
dc.contributor.author | Moiseienko, S. | |
dc.contributor.author | Bilousova, Т. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-30T11:18:40Z | |
dc.date.available | 2021-04-30T11:18:40Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Redchyts D. Aerodynamics of the turbulent flow around a multi-element airfoil in cruse configuration and in takeoff and landing configuration / D. Redchyts, A. Gourjii, S. Moiseienko, T. Bilousova // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 5(7). - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_5(7)__5. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6057 | |
dc.description.abstract | Для чисельного моделювання аеродинамiки багатоелементного профiлю застосовуються осередненi за Рейнольдсом рiвняння Нав’є-Стокса нестисливого середовища, замкнутi однопараметричною диференцiальною моделлю турбулентностi Spalart-Allmaras. Система вихiдних рiвнянь записувалася щодо довiльної криволiнiйної системи координат. Узгодження полiв тиску i швидкостi здiйснювалося за допомогою методу штучної стисливостi, модифiкованого для розрахунку нестацiонарних задач. Інтегрування системи вихiдних рiвнянь проводилося чисельно з використанням методу контрольного об'єму. Для конвективних потокiв використовувалася протипотокова апроксимацiя Rogers-Kwak, заснована на схемi Roe третього порядку точностi. У моделях турбулентностi для апроксимацiї конвективних складових застосовувалася схема TVD з обмежувачем потокiв ISNAS третього порядку. Представленi результати розрахунку турбулентного обтiкання багатоелементного профiлю в широкому дiапазонi кутiв атаки. У результатi проведених дослiджень виконано аналiз поля течiї навколо багатоелементного профiлю, коефiцiєнтiв тиску, пiднiмальної сили та сили лобового опору. Видiлено фiзичнi особливостi структури течiї при обтiканнi багатоелементного профiлю 30P30N. У дослiджуваному дiапазонi кутiв атаки обтiкання профiлю у злiтно-посадковiй конфiгурацiї носить стацiонарний характер за винятком областей, де вiдрив потоку вiдбувається з гострих кромок, таких як внутрiшня частина передкрилка i область в хвостовiй частинi основного профiлю. Усерединi цих областей виникають рециркуляцiйнi течiї. Зi збiльшенням кута атаки розмiри вiдривний зони на внутрiшнiй поверхнi передкрилка зменшуються, а в хвостовiй частинi основного профiлю залишаються майже незмiнними. На верхнiй поверхнi основного профiлю формується струмiнь повiтря внаслiдок прискорення потоку мiж передкрилком i передньою кромкою основного профiлю. Наявнiсть зазору мiж основним профiлем i закрилком призводить до iнтерференцiї струменевих течiй на верхнiй поверхнi закрилка. Показано, що злiтно-посадкова конфiгурацiя володiє вищими значеннями коефiцiєнта пiдйомної сили, нiж крейсерська конфiгурацiя, особливо на великих кутах атаки. Результати розрахункiв задовiльно погоджуються з даними iнших авторiв | ru |
dc.language.iso | en | ru |
dc.publisher | PC TECHNOLOGY CENTER, Украинский государственный университет железнодорожного транспорта | ru |
dc.subject | рiвняння Нав’є-Стокса | ru |
dc.subject | модель турбулентностi Spalart-Allmaras | ru |
dc.subject | багатоелементний профiль30P30N | ru |
dc.subject | чисельне моделювання | ru |
dc.subject | Кафедра менеджменту та інформаційних технологій | |
dc.title | Aerodynamics of the turbulent flow around a multi-element airfoil in cruse configuration and in takeoff and landing configuration | ru |
dc.type | Article | ru |