Репозиторий Dspace

Бренд як фактор конкурентноспроможності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Варнавська, Інна
dc.date.accessioned 2021-01-04T18:43:13Z
dc.date.available 2021-01-04T18:43:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5564
dc.description.abstract У статті проаналізовано oснoвні положення і підходи в аналізі брендів, які в наші дні служать найважливішим аргументом в боротьбі за переваги купівлі на більшості ринків, що свідчить про серйозні трансформаційні зміни в ринковому механізмі. Розкрито аспекти появи і зростання значення феномена бренду, які зумовила еволюція ринкової економіки і суспільства в цілому. Наголошено на доречності комунікаційної підтримки вітчизняних товарів, що має надавати держава у вигляді комплексу заходів із пропаганди товарної підтримки. Серед них: підтримка виставково-ярмаркової діяльності; організація національних і регіональних конкурсів кращих вітчизняних товарів; активне використання ЗМІ та мережі Інтернет для формування етичних мотивів споживання вітчизняних товарів; створення єдиного зонтичного бренду, що об'єднує різноманітну продукцію вітчизняних товаровиробників. З’ясовано, що у вітчизняних виробників знову з'явилася можливість посісти вагоме місце не тільки на полицях українських магазинах, але і в системі переваг потенційних споживачів. Для цього необхідно не тільки пропонувати реально конкурентоспроможні щодо співвідношення ціни і якості товари, а й уміло їх просувати. ru
dc.publisher June # 45, 2020. – Р.257-262 ru
dc.subject бренд, конкурентоспроможність, чинники зростання, інформаційна економіка, торгова марка, комунікативна діяльність фірми, економічний розвиток ru
dc.subject Кафедра професійної освіти ru
dc.title Бренд як фактор конкурентноспроможності ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись