DSpace Repository

Особливості взаємодії груп стейкхолдерів молодіжного підприємництва

Show simple item record

dc.date.accessioned 2020-12-29T09:45:16Z
dc.date.available 2020-12-29T09:45:16Z
dc.date.issued 2020-06-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5385
dc.description.abstract У статті на основі методу Інтернет-аналізу здійснено прогнозування попиту на вивчення роз- витку поняття «молодіжне підприємництво». Встановлено, що за останні 11 років популярність даного поняття зросла, це свідчить про позитивну тенденцію зростання інтересу у наукових колах, актуальність вибраного напряму для подальшого дослідження. Виділено чотири групи стейкхолде- рів молодіжного підприємництва: держава, соціальне середовище, освітнє середовище та бізнес- середовище. Групи стейкхолдерів молодіжного підприємництва виділено автором відповідно до ета- пів його розвитку на мікрорівні (учнівський, інноваційно орієнтований, розвиток підприємницького потенціалу). Відповідно до даних етапів, представлено пріоритетні інтереси в розвитку молодіж- ного підприємництва кожної групи стейкхолдерів, а також вектори їхніх інтересів у рамках роботи з молодими підприємцями. ru
dc.publisher Вчені записки ТНУ. Серія Економіка і управління. ru
dc.subject молодіжне підприємництво, стейкхолдери, пріоритетні інтереси, вектор інтересів. ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Особливості взаємодії груп стейкхолдерів молодіжного підприємництва ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account