dc.date.accessioned |
2020-12-29T09:45:16Z |
|
dc.date.available |
2020-12-29T09:45:16Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5385 |
|
dc.description.abstract |
У статті на основі методу Інтернет-аналізу здійснено прогнозування попиту на вивчення роз- витку поняття «молодіжне підприємництво». Встановлено, що за останні 11 років популярність даного поняття зросла, це свідчить про позитивну тенденцію зростання інтересу у наукових колах, актуальність вибраного напряму для подальшого дослідження. Виділено чотири групи стейкхолде- рів молодіжного підприємництва: держава, соціальне середовище, освітнє середовище та бізнес- середовище. Групи стейкхолдерів молодіжного підприємництва виділено автором відповідно до ета- пів його розвитку на мікрорівні (учнівський, інноваційно орієнтований, розвиток підприємницького потенціалу). Відповідно до даних етапів, представлено пріоритетні інтереси в розвитку молодіж- ного підприємництва кожної групи стейкхолдерів, а також вектори їхніх інтересів у рамках роботи з молодими підприємцями. |
ru |
dc.publisher |
Вчені записки ТНУ. Серія Економіка і управління. |
ru |
dc.subject |
молодіжне підприємництво, стейкхолдери, пріоритетні інтереси, вектор інтересів. |
ru |
dc.subject |
Кафедра менеджменту організацій |
ru |
dc.title |
Особливості взаємодії груп стейкхолдерів молодіжного підприємництва |
ru |
dc.type |
Article |
ru |