Abstract:
У статті на основі методу Інтернет-аналізу здійснено прогнозування попиту на вивчення роз- витку поняття «молодіжне підприємництво». Встановлено, що за останні 11 років популярність даного поняття зросла, це свідчить про позитивну тенденцію зростання інтересу у наукових колах, актуальність вибраного напряму для подальшого дослідження. Виділено чотири групи стейкхолде- рів молодіжного підприємництва: держава, соціальне середовище, освітнє середовище та бізнес- середовище. Групи стейкхолдерів молодіжного підприємництва виділено автором відповідно до ета- пів його розвитку на мікрорівні (учнівський, інноваційно орієнтований, розвиток підприємницького потенціалу). Відповідно до даних етапів, представлено пріоритетні інтереси в розвитку молодіж- ного підприємництва кожної групи стейкхолдерів, а також вектори їхніх інтересів у рамках роботи з молодими підприємцями.