00 DSpace/Manakin Repository

Особливості взаємодії груп стейкхолдерів молодіжного підприємництва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.date.accessioned 2020-12-29T09:45:16Z
dc.date.available 2020-12-29T09:45:16Z
dc.date.issued 2020-06-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5385
dc.description.abstract У статті на основі методу Інтернет-аналізу здійснено прогнозування попиту на вивчення роз- витку поняття «молодіжне підприємництво». Встановлено, що за останні 11 років популярність даного поняття зросла, це свідчить про позитивну тенденцію зростання інтересу у наукових колах, актуальність вибраного напряму для подальшого дослідження. Виділено чотири групи стейкхолде- рів молодіжного підприємництва: держава, соціальне середовище, освітнє середовище та бізнес- середовище. Групи стейкхолдерів молодіжного підприємництва виділено автором відповідно до ета- пів його розвитку на мікрорівні (учнівський, інноваційно орієнтований, розвиток підприємницького потенціалу). Відповідно до даних етапів, представлено пріоритетні інтереси в розвитку молодіж- ного підприємництва кожної групи стейкхолдерів, а також вектори їхніх інтересів у рамках роботи з молодими підприємцями. ru
dc.publisher Вчені записки ТНУ. Серія Економіка і управління. ru
dc.subject молодіжне підприємництво, стейкхолдери, пріоритетні інтереси, вектор інтересів. ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Особливості взаємодії груп стейкхолдерів молодіжного підприємництва ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу