Abstract:
Метою роботи було дослідити теоретичні та прикладні питання розробки програм формування лояльності до
продукції виробника галузі м’яспереробки з врахуванням регіональної специфіки та профілю споживача на приницпах
встановлення довготривалих відносин з покупцями. В статті показано доцільність використання підходу маркетингу
взаємовідносин в діяльності м’ясопереробних підприємств для зміцнення конкурентних позицій на ринку шляхом втримання
покупців та формування позитивного ставлення до виробника та його продукції. Визначені характеристики цільового
споживача продукції м’ясопереробки та основні чинники, що впливають на вибір покупця. Досліджено рівень лояльності
споживачів до продукції одного з типових м’ясопереробних підприємств, що лідирує за продажами на регіональному ринку.
На основі отриманих результатів окреслені ключові проблеми щодо формування лояльності. Визначена сутність програми
лояльності, принципи її розробки, етапи та інструменти впливу на прихильність покупців. Розглянуто умови та
запропоновано рекомендації для виробників продукції м’ясопереробки з впровадження заходів програми лояльності на
місцевому рівні. Розкрита необхідність використання новітніх технологій цифрового маркетингу для встановлення
довготривалих контактів зі споживачем та збільшення чутливості до сприйняття продукції товаровиробника.