dc.contributor.author |
Боліла, Світлана |
|
dc.contributor.author |
Кириченко, Наталя |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-27T23:20:15Z |
|
dc.date.available |
2020-12-27T23:20:15Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Боліла С.Ю., Кириченко Н.В. Аспекти розробки програм лояльності до продукції виробника м’ясопереробки з погляду маркетингу взаємовідносин.Вісник Хмельницького національного університету. №5, ХНУ , 2020. С. 30-33 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5288 |
|
dc.description.abstract |
Маркетингові інструменти підтримки виробника та його продукції в українських реаліях досліджувалися багатьма науковцями, але в той же час питання розробки програм лояльності в регіональній площині з врахуванням галузевої специфіки виробника та профілю цільового споживача розкриті не в повній мірі, тому потребують більш детального розгляду. Метою роботи було розробити рекомендації щодо планування програми лояльності та впровадження її в діяльність м’ясопереробних підприємств на принципах маркетингу взаємодії. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Хмельницький національний університет |
ru |
dc.subject |
м’ясопереробні підприємства |
ru |
dc.subject |
маркетинг взаємовідносин |
ru |
dc.subject |
споживач |
ru |
dc.subject |
лояльність споживача |
ru |
dc.subject |
програма лояльності |
ru |
dc.subject |
Кафедра менеджменту організацій |
ru |
dc.title |
Аспекти розробки програм лояльності до продукції виробника м’ясопереробки з погляду маркетингу взаємовідносин. |
ru |
dc.type |
Article |
ru |