dc.contributor.author |
Боліла, Світлана |
|
dc.contributor.author |
Кириченко, Наталя |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-27T22:30:30Z |
|
dc.date.available |
2020-12-27T22:30:30Z |
|
dc.date.issued |
2020-12 |
|
dc.identifier.citation |
Боліла С.Ю., Кириченко Н.В.Маркетингові аспекти створення доданої вартості продукції в регіональному виробництві овочів та сфери їх переробки. Ефективна економіка. №12. Дніпро, 2020 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5286 |
|
dc.description.abstract |
Питання, що стосуються розвитку діяльності виробників овочів, а також підприємств з їх переробки з врахуванням регіональної специфіки попиту з використанням інструментів маркетингу для створення доданої вартості продукту та збільшення прихильності покупців залишаються неповністю розкритими, що й зумовило вибір даної проблематики досліджень.
Мета дослідження полягає в обґрунтуванні застосування маркетингових технологій та засобів в сфері овочівництва регіональними виробниками овочевої продукції та сфери її переробки для створення додаткових конкурентних переваг товаровиробнику на продовольчому ринку. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Дніпровський державаний аграрно-економічний університет Видавництво ТОВ «ДКС – центр» |
ru |
dc.subject |
аграрний ринок |
ru |
dc.subject |
овочівництво |
ru |
dc.subject |
продукція переробки |
ru |
dc.subject |
маркетингові інструменти |
ru |
dc.subject |
маркетингова взаємодія |
ru |
dc.subject |
Кафедра менеджменту організацій |
ru |
dc.title |
Маркетингові аспекти створення доданої вартості продукції в регіональному виробництві овочів та сфери їх переробки |
ru |
dc.type |
Article |
ru |