00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові аспекти створення доданої вартості продукції в регіональному виробництві овочів та сфери їх переробки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.contributor.author Кириченко, Наталя
dc.date.accessioned 2020-12-27T22:30:30Z
dc.date.available 2020-12-27T22:30:30Z
dc.date.issued 2020-12
dc.identifier.citation Боліла С.Ю., Кириченко Н.В.Маркетингові аспекти створення доданої вартості продукції в регіональному виробництві овочів та сфери їх переробки. Ефективна економіка. №12. Дніпро, 2020 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5286
dc.description.abstract Питання, що стосуються розвитку діяльності виробників овочів, а також підприємств з їх переробки з врахуванням регіональної специфіки попиту з використанням інструментів маркетингу для створення доданої вартості продукту та збільшення прихильності покупців залишаються неповністю розкритими, що й зумовило вибір даної проблематики досліджень. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні застосування маркетингових технологій та засобів в сфері овочівництва регіональними виробниками овочевої продукції та сфери її переробки для створення додаткових конкурентних переваг товаровиробнику на продовольчому ринку. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Дніпровський державаний аграрно-економічний університет Видавництво ТОВ «ДКС – центр» ru
dc.subject аграрний ринок ru
dc.subject овочівництво ru
dc.subject продукція переробки ru
dc.subject маркетингові інструменти ru
dc.subject маркетингова взаємодія ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Маркетингові аспекти створення доданої вартості продукції в регіональному виробництві овочів та сфери їх переробки ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу