dc.contributor.author |
Біла, Т.А. |
|
dc.contributor.author |
Ляшенко, Є.В. |
|
dc.contributor.author |
Охріменко, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-20T11:30:29Z |
|
dc.date.available |
2020-12-20T11:30:29Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5057 |
|
dc.description.abstract |
Ефективною формою роботи на заняттях з хімії є розв’язування задач екологічного змісту відповідно до тем навчальної програми. Уміння розв’язувати задачі – один з основних показників рівня засвоєння студентами знань з хімії. Кожна з підібраних задач містить екологічну інформацію і передбачає теоретичні розрахунки, що активізує творче мислення студентів. |
ru |
dc.publisher |
Редакція Міжнародного електронного науково-практичного журналу «WayScience» |
ru |
dc.subject |
екологічна освіта, педагогіка, квазіпрофесійна діяльність, контекстне навчання |
ru |
dc.subject |
Кафедра хімії та біології |
ru |
dc.title |
ПІДГОТОВКА ЕКОЛОГІВ У АГРАРНО-ЕКОНОМІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |