Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Біла, Т.А. | |
dc.contributor.author | Ляшенко, Є.В. | |
dc.contributor.author | Охріменко, О.В. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-20T11:30:29Z | |
dc.date.available | 2020-12-20T11:30:29Z | |
dc.date.issued | 2020-12-03 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5057 | |
dc.description.abstract | Ефективною формою роботи на заняттях з хімії є розв’язування задач екологічного змісту відповідно до тем навчальної програми. Уміння розв’язувати задачі – один з основних показників рівня засвоєння студентами знань з хімії. Кожна з підібраних задач містить екологічну інформацію і передбачає теоретичні розрахунки, що активізує творче мислення студентів. | ru |
dc.publisher | Редакція Міжнародного електронного науково-практичного журналу «WayScience» | ru |
dc.subject | екологічна освіта, педагогіка, квазіпрофесійна діяльність, контекстне навчання | ru |
dc.subject | Кафедра хімії та біології | ru |
dc.title | ПІДГОТОВКА ЕКОЛОГІВ У АГРАРНО-ЕКОНОМІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ | ru |
dc.type | Article | ru |