Abstract:
Протягом останніх декількох років кавовий бізнес в Україні стрімко
розвивається. Однією з головних причин є розвиток кавової галузі HoReCa, яка
створила попит на категорію fresh coffee. Позитивно на ринок вплинуло укладення
договорів про вільні поставки з провідними країнами-виробниками - В'єтнамом і
Бразилією, а також вступ в дію угоди про асоціацію з ЄС щодо стандартизації
товарів і послуг [1, 2].
Також можна констатувати поступову зміну культури вживання кави: все
частіше українці віддають перевагу каві в кафе або ресторані чи на виніс замість
домашньої або офісної. В домі та офісах все частіше з'являються напівпрофесійні і
професійні кавоварки, які дозволяють робити напій, який можна порівняти за якістю
з кавою, приготовалленою в ресторані або кафе.