Abstract:
Розвиток сучасного туризму багато в чому залежить від розробки і впровадження інноваційних технологій, спрямованих на вдосконалення обслуговування клієнтів і розширення сервісних туристичних можливостей. В даний час ми можемо спостерігати сильну конкуренцію, виходять на ринок нові туристичн центри, блискавично розвиваються Internet-технології та онлайн-продажу, споживачі все частіше бажають поєднати різні види відпочинку, а так само спостерігається скорочення тривалості туристських поїздок. Все це змушує замислюватися і постійно перебувати в пошуку нових способів просування туристських продуктів, оскільки успішна робота туристичної фірми залежить не тільки від потрібного продукту високої якості, орієнтованого на ринок цінової політики. Необхідна також систематичний і ефективний зв'язок з потенційним клієнтом і торговими посередниками. У статті представлено відомості щодо оцінки та підвищення корисності послуг у комплексному туристичному продукті і їх грамотному застосуванні на підприємствах даної галузі.