Аннотации:
В статті зазначається, що протягом останніх років у південному регіоні України від- бувся поступовий розвиток плодоовочевої галузі, де задіяні в основному суб’єкти господа- рювання малого та середнього бізнесу, які функціонують у складних конкурентних умовах.
Для збереження своїх ринкових позицій вони повинні орієнтуватися на покращення кон- курентоспроможності цієї продукції на внутрішніх та зовнішніх ринках та поліпшити
активізацію своєї інвестиційної діяльності як за рахунок держави, так і внутрішніх та
зовнішніх приватних інвесторів. Автором наведено проблеми та перспективи розвитку
малого бізнесу півдня України при виробництві плодоовочевої продукції. Визначено, що на- йоптимальнішою підтримкою є Український проєкт бізнес-розвитку плодоовочівництва
(УПБРП). Розглянуто особливості формування ринку збуту цієї продукції та прагнення
вищезазначеного бізнесу до отримання сертифікатів міжнародних зразків. Визначено, що
Український проєкт бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) спільно з Міжнарод- ною фінансовою корпорацією (IFC) для фінансової підтримки сектору плодоовочівництва
реалізують проект CLARA.