dc.contributor.author |
Дебела, Ірина Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-07T13:35:08Z |
|
dc.date.available |
2020-12-07T13:35:08Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-02 |
|
dc.identifier.citation |
Дебела І. М. Особисто орієнтований підхід до навчання в закладах післядипломної освіти. International Journal of Education and Science. 2019. 2(4). С. 19. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4826 |
|
dc.description |
Сутність синергетики як методичного підходу
полягає у виборі способів та засобів управління
процесами самоорганізації суб’єктів навчання з
метою набуття ними додаткових фахових знань і
компетенцій протягом усієї професійної діяльності.
Індивідуально орієнтоване навчання спрямоване на
визначення особистих знань та вмінь окремого
суб’єкта навчального процесу, на розкриття
індивідуальних пізнавальних можливостей і
здібностей здобувача вищої освіти, адаптацію та
застосуванння набутих ним знань до подальшого
професійного навчання та самореалізації.
Результати:
Розглянуто основні методологічні засади
післядипломної освіти як складової неперерервної
професійної освіти.
1. Системний підхід забезпечує цілісність
навчального процесу, сприяючи тим самим його
оптимізації, формує компетентності майбутніх
фахівців морської галузі у освітню систему з
внутрішніми та зовнішніми зв’язками. |
ru |
dc.description.abstract |
Особисто орієнтований підхід може розглядатися
як реалізація системно-синергетичного методу
освіти. Поєднання особисто орієнтованого підходу
зі компетентністною оцінкою навчання дозволяє
реалізувати інтелектуальний потенціал здобувача
освіти, здійснювати особистий моніторинг і
самоконтроль освітньої діяльності. |
ru |
dc.publisher |
International Journal of Education and Science |
ru |
dc.subject |
синергетика |
|
dc.subject |
особисто-орієнтований підхід до навчання |
|
dc.subject |
комплексний підхід до навчання |
|
dc.subject |
системний підхід |
ru |
dc.subject |
Кафедра менеджменту організацій |
ru |
dc.title |
Особисто орієнтований підхід до навчання в закладах післядипломної освіти |
ru |
dc.type |
Article |
ru |