Abstract:
Особисто орієнтований підхід може розглядатися
як реалізація системно-синергетичного методу
освіти. Поєднання особисто орієнтованого підходу
зі компетентністною оцінкою навчання дозволяє
реалізувати інтелектуальний потенціал здобувача
освіти, здійснювати особистий моніторинг і
самоконтроль освітньої діяльності.
Description:
Сутність синергетики як методичного підходу
полягає у виборі способів та засобів управління
процесами самоорганізації суб’єктів навчання з
метою набуття ними додаткових фахових знань і
компетенцій протягом усієї професійної діяльності.
Індивідуально орієнтоване навчання спрямоване на
визначення особистих знань та вмінь окремого
суб’єкта навчального процесу, на розкриття
індивідуальних пізнавальних можливостей і
здібностей здобувача вищої освіти, адаптацію та
застосуванння набутих ним знань до подальшого
професійного навчання та самореалізації.
Результати:
Розглянуто основні методологічні засади
післядипломної освіти як складової неперерервної
професійної освіти.
1. Системний підхід забезпечує цілісність
навчального процесу, сприяючи тим самим його
оптимізації, формує компетентності майбутніх
фахівців морської галузі у освітню систему з
внутрішніми та зовнішніми зв’язками.