Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Біла, Т.А. | |
dc.contributor.author | Охріменко, О.В. | |
dc.contributor.author | Ляшенко, Є.В. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-07T10:12:54Z | |
dc.date.available | 2020-12-07T10:12:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4815 | |
dc.description.abstract | Самостійну роботу на сьогоднішній день використовують у навчальних планах як невід’ємну складову процесу навчання, а поєднання індивідуального підходу з організацією самостійної роботи є дуже актуальним. В роботі розглянуті рівні і методи організації самостійної роботи, способи підвищення мотивації до самоосвіти і її вплив на загальне засвоєння матеріалу курса. | ru |
dc.publisher | Херсонський державний аграрно-економічний університет | ru |
dc.subject | самостійна робота, самоосвіта, рівні і методи, індивідуальні завдання | ru |
dc.subject | Кафедра хімії та біології | ru |
dc.title | Самостійна робота студентів-агрономів як засіб реалізації навчального процессу у вищому навчальному закладі. | ru |
dc.type | Article | ru |