dc.contributor.author |
Біла, Т.А. |
|
dc.contributor.author |
Охріменко, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Ляшенко, Є.В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-07T10:12:54Z |
|
dc.date.available |
2020-12-07T10:12:54Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4815 |
|
dc.description.abstract |
Самостійну роботу на сьогоднішній день використовують у навчальних планах як невід’ємну складову процесу навчання, а поєднання індивідуального підходу з організацією самостійної роботи є дуже актуальним. В роботі розглянуті рівні і методи організації самостійної роботи, способи підвищення мотивації до самоосвіти і її вплив на загальне засвоєння матеріалу курса. |
ru |
dc.publisher |
Херсонський державний аграрно-економічний університет |
ru |
dc.subject |
самостійна робота, самоосвіта, рівні і методи, індивідуальні завдання |
ru |
dc.subject |
Кафедра хімії та біології |
ru |
dc.title |
Самостійна робота студентів-агрономів як засіб реалізації навчального процессу у вищому навчальному закладі. |
ru |
dc.type |
Article |
ru |