Аннотации:
У статті розглянуто проблеми важливості залучення молоді у розвиток малого та середнього підприємництва. Орієнтація на створення умов підтримки молодих підприємців та необхідних гарантій їх діяльності будуть сприяти самореалізації молодої людини. Нажаль, у даний час в нашій країні спостерігається рецесія. Вивчаючи статистичні дані, можна спостерігати дві негативні тенденції. Перша – зниження кількості молоді, які відкривають свою справу, та друга – велика кількість закритих підприємств протягом першого року. В багатьох випадках це пов’язано з недостатньо ефективним функціонуванням існуючого організаційно-економічного механізму підтримки та розвитку молодих підприємців. Суспільство потребує розвиток, стимулювання та розповсюдження молодого підприємництва. Його особливості, пов’язані з ініціативністю, адаптивністю та здатністю молодих людей ризикувати, можуть стати локомотивом розвитку регіональної економіки. Основною метою даного дослідження є вивчення проблем розвитку молодіжного підприємництва та оцінка можливостей застосування теорії зацікавлених сторін для їх зниження.