DSpace Repository

Клієнторієнтовані технології формування конкурентних переваг м'ясопереробного підприємства на локальному ринку

Show simple item record

dc.contributor.author Боліла, Світлана Юріївна
dc.contributor.author Кириченко, Наталя Валеріївна
dc.contributor.author Осадчук, Ірина Віталіївна
dc.date.accessioned 2020-11-24T08:43:31Z
dc.date.available 2020-11-24T08:43:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Боліла С. Ю., Кириченко Н. В., Осадчук І. В. Клієнторієнтовані технології формування конкурентних переваг м'ясопереробного підприємства на локальному ринку. Агросвіт. 2020. № 10. С. 78–86. DOI: 10.32702/2306-6792.2020.10.78 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4710
dc.description.abstract У роботі розглянуто доцільність застосування клієнторієнтованого підходу м'ясопереробним підприємством для досягнення конкурентних переваг на локальному ринку. Зазначено, що головною задачею виробника є налагодженL ня взаємовідносин зі споживачем для формування його лояльності з використанням сучасних маркетингових техноL логій на підставі профілю цільового клієнта. Досліджено особливості споживчого попиту на локальному ринку, формати споживання та чинники, що формують лояльність. Визначено основні маркетингові технології та їх інструL менти, що застосовуються у вітчизняному м'ясопереробному бізнесі та відображені особливості їх використання в регіональній площині. Запропоновано використання брендинг технологій, інноваційних методів й технік просуванL ня та продажу продукції м'ясопереробного підприємства з використанням цифрових маркетингових інструментів для залучення уваги споживачів та здійснення впливу на них. ru
dc.publisher Дніпровський державний аграрно-економічний університет ru
dc.subject профіль споживача
dc.subject маркетингові технології
dc.subject брендинг
dc.subject цифрові технології
dc.subject meat processing enterprise
dc.subject customer-oriented approach
dc.subject consumer profile
dc.subject marketing technology
dc.subject branding
dc.subject digital technology
dc.subject м'ясопереробне підприємство ru
dc.subject клієтнорієнтований підхід ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Клієнторієнтовані технології формування конкурентних переваг м'ясопереробного підприємства на локальному ринку ru
dc.title.alternative Customer-oriented technologies for forming the competitive advantages of a meat processing enterprise in the local market ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account