Abstract:
У роботі розглянуто доцільність застосування клієнторієнтованого підходу м'ясопереробним підприємством для
досягнення конкурентних переваг на локальному ринку. Зазначено, що головною задачею виробника є налагодженL
ня взаємовідносин зі споживачем для формування його лояльності з використанням сучасних маркетингових техноL
логій на підставі профілю цільового клієнта. Досліджено особливості споживчого попиту на локальному ринку,
формати споживання та чинники, що формують лояльність. Визначено основні маркетингові технології та їх інструL
менти, що застосовуються у вітчизняному м'ясопереробному бізнесі та відображені особливості їх використання в
регіональній площині. Запропоновано використання брендинг технологій, інноваційних методів й технік просуванL
ня та продажу продукції м'ясопереробного підприємства з використанням цифрових маркетингових інструментів
для залучення уваги споживачів та здійснення впливу на них.