Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Вольська, О.М. | |
dc.contributor.author | Потравка, Л.О. | |
dc.contributor.author | Сапельнікова, Н.Л. | |
dc.date.accessioned | 2020-07-06T12:30:02Z | |
dc.date.available | 2020-07-06T12:30:02Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Вольська О.М., Потравка Л.О., Сапельнікова Н.Л. Теоретичні засади державного регулювання аграрного сектору економіки, ЗБIРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ НУК, 2, 2019. https://pdfs.semanticscholar.org/4e66/f2e6f821c7b0dc1a87d8356b025fd65d9583.pdf | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4403 | |
dc.description.abstract | У статті вирішується важлива проблема сьогодення, пов’язана з визначенням місця сучасної держави у процесах регулювання складових частин економічної системи, до яких належить аграрний сектор. У сучасній науковій літературі висвітлення цього питання можна побачити у працях відомих вчених, але ця проблема поки ще остаточно не вирішена. За допомогою наукових методів пізнання в роботі наводяться докази необхідності державного регулювання аграрного сектору шляхом застосування механізмів: політико-правового, організаційного й економічного. Політико-правовий механізм відповідає за реалізацію програм і нормативно-правових актів, за його допомогою можна визначити тип державного регулювання аграрного сектору. Реалізація організаційного механізму державного регулювання здійснюється на основі визначення цілей державного регулювання: підвищення рівня продовольчої безпеки аграрного сектору регіону; забезпечення плато-спроможності та ліквідності підприємств; ефективний соціально-економічний розвиток сільських територій; відтворення і підвищення ефективності використання ресурсів; підвищення рівня конкурентоспроможності сільськогосподарської продукції регіону; забезпечення агропродовольчого ринку державною фінансовою підтримкою. Ефективне функціонування економічного механізму забезпечується такими його складниками, як: планування, організація, мотивація, контроль. Ці складники містяться у Концепції Державної цільової програми розвитку аграрного сектору економіки на період до 2020 р. У роботі підсумовується гіпотеза про те, що чим кращі умови зростання економіки, створені державними органами влади, тим менше потрібно державі втручатися в економічні процеси, і навпаки, коли держава створює перешкоди, що заважають повноцінному стабільному економічному розвитку, тоді державне регулювання перетворюється на управління з економічними й адміністративними методами впливу, внаслідок чого економіка втрачає ринкові важелі, що приведе до зниження рівня життя населення. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.subject | державне регулювання економіки | ru |
dc.subject | аграрний сектор | ru |
dc.subject | механізми | ru |
dc.subject | нормативно-правовий механізм | ru |
dc.subject | організаційний механізм | ru |
dc.subject | економічний механізм | ru |
dc.subject | Кафедра публічного управління та адміністрування | ru |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ АГРАРНОГО СЕКТОРУ ЕКОНОМІКИ | ru |
dc.type | Article | ru |